Wednesday, December 29, 2010

susu ilham dgn terapi al quran pertama di dunia



Semua anak dilahirkan pintar, tetapi yang memberi impak ialah cara kita merangsang mereka. Ibu bapa mesti mempunyai misi jelas iaitu menanam tekad membentuk masa depan anak
Otak yang baik dipenuhi dengan neuron yang subur. Ini dapat diwujudkan melaui pemakanan yang baik bagi membekalakan nutrien-nutrien yang baik untuk saraf

SUSU PENUH KRIM ILHAM
DIPERKAYA DENGAN BADAM + KURMA + KISMIS
& MENGANDUNGI TERAPI AL-QURAN

DIRUMUS ISTIMEWA DENGAN KAEDAH PENGILANGAN SECARA ISLAMIK (IMP)


more info tgk sini..  
(please click)--> SUSU ILHAM

sebarang pesanan, (please click) --> order susu ilham 


1 comment:

  1. Anak saya mimi (3 tahun) mengalami masalah obesity dan sikit hyperaktif....
    Saya telah mencuba susu ilham, perubahan positif yang saya nampak ialah anak saya kurang hyperaktif dan berat badannya berkurang...
    saya gembira melihat perubahan tersebut... ditambah pula rasanya begitu sedap dan tidak hanyir

    ReplyDelete

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...